Hallåsan på er <33

hallåsan på er i går skaffade jag en ny blogg. min kompis Ebba hjälpte till lite.Nu sitter jag hemma och slöar vid datan och ska snart in till stan men innan dat ska jag vara inne på bloggen lite kanske inte loggar in nu i helgen för jag ska vara ute och sola om det är sol <3 men jag får hoppas att jag blir brun och inte röd =( det är inte lätt att sova om man är sol bränd=( men i alla fall jag tänkte berätta lite om hur jag ska göra med min blogg. jag hade tängt att lägga im lite goa recept och så, så ni kan titta in lite då och då och kolla om det finns något som passar <3 men jag lägger nog ut lite mjölk fritt och ägg fritt och så ibland oxå så sonna som är alärgiska oxå kan baka lite gott i bland. och så tänker jag försöka lägga in dagens Hiss & Diss oxå men kanske inte varge dag utan mer veckans Hiss & diss.och då kan jag passa på och visa min första Hiss & diss =) 
                                                           HÄLGENS HISS & DISS:  
                                       Hälgens hiss är att bli brun i stället för röd.
                                       Hälgens diss är att spilla ut sista glaset vatten.
ja nu var det avklarat hoppas ni får en bra hälg och ett förtsat skönt sommar lov alla ni som inte tog studenten er får jag väl önska ett riktigt bra liv och ett lååååååångt liv oxå så klart <33

                                                                Pözz & Kram Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0